ייעוץ לחברות ובעלי עסקים

ייעוץ לחברות ובעלי עסקים

כדבר שבשגרה ובמסגרת הניהול השוטף, נתקלים חברות ובעלי עסקים שונים בעניינים משפטיים שונים ומשונים. אין בנמצא עסק שלא נדרש לייעוץ משפטי 'שגרתי' בתחום החוזים ודיני העבודה, ולעיתים אף ליעוץ משפטי מסחרי, ממוקד וספציפי יותר בהתאם לסוג החברה ואופיו המיוחד של העסק. מטבע הדברים, ועל פי־רוב, מקבלת כל חברה שירותים משפטיים באופן קבוע מעורך דין אחד או ממספר עורכי דין קבועים הנדרשים לצורך ניהול העסקים ה'רגיל'.

לא אחת, אנו נתקלים בחברות ועסקים המתמודדים עם סוגיות משפטיות 'בלתי שגרתיות', הנוגעות בליבו של המשפט הפלילי, אשר חורגות מתחום המומחיות הנדרש באופן שגרתי מעורכי הדין הקבועים של החברה או העסק.

נמחיש את הדברים במספר סוגיות שהובאו לפתחנו לאחרונה:

  • האם והיכן מותר לבעל עסק להתקין מצלמות אבטחה?
  • האם מותר להקליט אודיו (שמע) במסגרת העבודה, או שמא מדובר בהאזנת סתר אסורה?
  • האם מותר לצפות בתיבת הדואר האלקטרוני של העובדים?
  • כיצד יש לנהוג בעובד אשר לגביו קיים חשד כי הוא מועל בכספי החברה? מה מותר ומה אסור?

שאלות אלו, חורגות באופן מובהק מהייעוץ המשפטי השוטף הנדרש מעורכי דין המתמחים בתחום המסחרי. לא אחת אנו נדרשים למתן ייעוץ ומענה למשרדי עורכי הדין המלווים את החברות ובעלי העסקים השונים במהלך העסקים הרגיל.

משרדנו, מתמחה במתן חוות דעת משפטיות המבוססת על ידע וניסיון משפטי עשיר בסוגיות שונות, הנוגעות להשקה בין העולם הפלילי לעולם העסקים וניהול חברות, ועוסק בייעוץ לחברות כדבר שבשגרה. הדיסקרטיות הנדרשת לא אחת במסגרת ייעוץ משפטי 'פלילי' לחברות ובעלי עסקים, הינה נר לרגלנו ואנו מקפידים ומתחייבים לסודיות מלאה ומובטחת ללקוחותינו.

או שלחו אלינו אימייל במיידי!

טל: 077-805-0087 | מייל: noam@shavitadv.co.il | כתובת: דרך ז'בוטינסקי 35, רמת גן, בניין התאומים 2


האמור באתר זה הינו מידע כללי וראשוני בלבד. כמו כן האמור אינו מובא בשום מקרה כייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, ואין להסתמך עליו מבלי להיוועץ בעורך דין העוסק בתחום, וזאת בטרם ביצוע פעולה ו/או קבלת החלטה.
הדברים הכתובים באתר, נכונים למועד כתיבתם בלבד ונכונותם עלולה להשתנות בחלוף הזמן.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן