ייצוג בהליכים פליליים

ייצוג בהליכים פליליים

עורך דין שביט מתמחה בייצוג וייעוץ לחשודים ונאשמים בהליכים פליליים שונים, החל מהשלבים המוקדמים של ההליך (טרום חקירה או במהלכה) דרך הליכי המעצר השונים (מעצר ימים, מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים), ההליך העיקרי וההליכים הנלווים לו (ניהול משפט, בקשות לחומר חקירה, עתירה לגילוי חומר ראיות חסוי) ועד להליכי הערעור. לעורך דין שביט ניסיון עתיר בהופעות בבתי משפט אותו צבר במשך חמש־עשרה שנותיו כעורך דין, בכל הערכאות (שלום, מחוזי, עליון) ובכל סוגי המשפט הפלילי.

הייצוג והייעוץ הינם לב ליבו של מקצוע עריכת הדין הפלילי. ניסיונו של עורך דין שביט, עורך דין פלילי במרכז,  בטיפול באלפי תיקים פליליים וחשיפה לאלפים רבים נוספים, מלמד כי לייעוץ מקצועי בזמן אמת אין תחליף, וכי גורלם של תיקים רבים מוכרע כבר בשעות הראשונות לחקירה. לייצוג מקצועי, יסודי ואמין, כבר בשלביו הראשוניים של ההליך, ולכל אורכו, חשיבות מכרעת לתוצאותיו של הליך פלילי.

על ייצוג בתיק פלילי אסור להתפשר. המומחיות הנדרשת בעולם הפלילי הינה יוצאת דופן, ומחייבת זמינות מיידית, ידע רב, מחשבה חריפה, מיקוד וקור רוח, ומעל לכל ניסיון. משרדנו רוכש כבוד לכל חבריו למקצוע, וותיקים כצעירים. אולם אין זה מקרי שבעולם המשפט הפלילי נדיר למצוא 'מטאורים'. בעולם המשפט, בפרט בייצוג ובהופעות בבתי משפט, אין תחליף לניסיון. 

אל תחסכו ואל תהססו. ייעוץ וייצוג פלילי מכריעים גורלות. טעויות שנעשות בשלבים מוקדמים לא תמיד ניתן לתקן בדיעבד. גם אם נקלעתם לתיק פלילי והמצב נראה לכם אבוד, לעיתים התייעצות נוספת עשויה לשנות את התמונה, או דווקא לחזק את המסקנה כי זכיתם לשירות מקצועי ומיטבי עד כה ואין מקום לפקפק בו.
מתוך הבנה כי לעיתים שירות וייעוץ משפטי נדרשים באופן מיידי, אנו ערוכים למתן מענה ללקוחותינו בכל עת ומסביב לשעון במקרי חירום.

או שלחו אלינו אימייל במיידי!

טל: 077-805-0087 | מייל: noam@shavitadv.co.il | כתובת: דרך ז'בוטינסקי 35, רמת גן, בניין התאומים 2


האמור באתר זה הינו מידע כללי וראשוני בלבד. כמו כן האמור אינו מובא בשום מקרה כייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, ואין להסתמך עליו מבלי להיוועץ בעורך דין העוסק בתחום, וזאת בטרם ביצוע פעולה ו/או קבלת החלטה.
הדברים הכתובים באתר, נכונים למועד כתיבתם בלבד ונכונותם עלולה להשתנות בחלוף הזמן.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן